7 kronor för allt detta + en lila kruka som mor har hemma.


Va!!! 7 spänn,,,,,, de har 75% rabatt på Prio 1 i Bredsand. Mamma och jag kikade in efter våran promis...mest för att kika runt lite, men vilka fynd det blev. Glasskiva + dessa prylar 17 kr. Det är så att man skäms ju...vad billigt;)
Men ibland ska man ha tur och det hade jag igår;) Jag har visseligen skänkt ett helt förråd til Prio 1 med prylar som jag inte orkade sälja själv...kändes lite knasigt ibörjan när jag var in och kikade på grejor och mina gamla saker som var prismärkta och till salu. Men jag har inte köpt tillbax en pryl!


Denna kan komma till pass om jag skaffar hus med murstock....

kolla här...så här tänkte jag göra kanske då;) Ek och Ekollon är fint;)


Dansk burk,,,jag gillar inte färgen riktigt...men jag kanske ger bort den i present och lägger någe fint i burken , vem vet;) Finns alltid någon som gillar ljusrosa;)


Jag ska borra hål i den vänstra burken precis som den bredvid och dra ut fina snören;)


Vatten flaskan fick bo i köksfönstret....bra med fukt och lätt till att vattna blommorna när den står där.;)

Saxen har jag hängt på min fina hängare i vitt i köket och glasskålen blir perfekt att ha till allt möjligt.

Kommentarer
Postat av: /Mylla

du som är en riktig loppisräv, du vet ingenstans där de har billiga gamla resväskor (såna av papp) behöver fler till förvaring under sängen, eftersom jag vägrar ikeaplastlådor!

2011-08-13 @ 12:23:48
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Petra

Hamsta loppis hade en eller två vad jag vet...han har öppet alla dagar 11-16! Kram ...jag ska hålla utkik åt dig;) Gillar också dem...var när att köpa en svart som han hade, men jag frågade aldrig vad den kostade.

2011-08-13 @ 12:26:16
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0