Äntligen är lastpallen klar!!! Kolla in detta;)

här ; Jag behöver inte längre efterlysa en glasskiva för jag  köpte en i går för 10 kr på Prio ett i Bredsand!!!! kan ni fatta 10 kr.....så billigt, hur nöjd som helst, jag som nästan tänkte beställa en glasskiva på Rydbergsglas för en sådär 800 kr.


Passade perfekt!


Eftersom hörnen på lastpallen är avfasad så blev det kalas att glasskivan var några cm kortare på bredden...som tänkt! ÖDET!



Alla saker på plats och får vi någonsinn större så kommer vårt hemmagjorda bord göra sig bättre.
Jag kan tänka mig att lägga en snygg tapet inunder också som omväxling eller varför inte snygga affischer och tidningsklipp. Gamla tidningar med snygga omslag mm....skivan kan ju målas om man hellre vill det. Ska man lägga något emellan så är givetvis det bästa att ha två glasskivor. Snyggt tycker jag att det är i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0