Äntligen hemma! Kanin Tips!

Adele gör kaniner av fingervantar som hon hade sett att de gjorde på Äntligen hemma;)
Jag bytte en kanin mot en gris som jag brukar sy, vill jag minnas...denna har Adele gjort och det finns säkert inlägg på hennes blogg, nått år tillbaka ; http://tussiluskan.blogg.se/


Jag vill ju testa så klart, gick in och kika på TV4 på nätet och fingrarna var igång;)
Fast som vanligt så vill jag göra dem på mitt vis;) Morrhår,,klänning, nos ovh mun;) ÅÅÅ ögonfransar;)


Den idèn ledde mig sen till idén att sy en kanin på maskin....
Som blev så här....jag vet, den ser lite galen ut men jag gillar den ändå;) Tror jag har två stycken i samma tyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0