Ett besök hos min älskade ängla mamma....

Hon samlar på änglar i mitt gamla rum;)


Min mor äger en skål som jag är lite avis på...hoppas hon läser detta;)



En söt pall som jag har fixat till åt henne;) Blev gullig tycker jag. Målat och gjort decoupage;)


Utsikten från 7 våningen är inte fy skam....minns att jag hade jobbigt med vågorna när jag skulle sova och full månen som lyste upp hela mitt rum igenom draperiet.



Stora blå....


Utsikt ner till stranden;)


Tomaten på uterummet...solar sig;)


Mammas och pappas fina köks tapet alldeles nygjort;) Finns kvar på en rulle så jag kan säkert göra något roligt med den biten;)



Min fot och mammas fot....vi gjorde dem samtidigt hos Clifford;)


Bus..äpplet faller inte långt i från trädet;)
Men jag har ett löv mer;)


Under en blomma upp i det blå....



Det är mysigt att ligga inunder något vacker och kika upp i det blå...oändligt blå.....


Vi hittade en larv som snart blir en vacker fjäril....klev nästan på den...men den klarade sig;)


Mammas och pappas fina EMMA...vi har också en Emmafotölj så jag är inte så avis....


På vår promis hittade vi mycket fint, finna pinnar och lite smått och gott,,,kommer inlägg imorgon kanske om det;)


Måsunge mitt bland sovande änder....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0