Fågelsång!

Eftersom jag och min kära fotar massa skog och fåglar, insekter och växter....så smalar vi på oss fakta
om alla kryp och fåglar. Tobias fick boken Fågelsång av mina föräldara i fördelsedags peresent så ni kan ju gissa vad jag får höra på kvällarna, det finns 175 stycken fågelsånger att trycka på....snart kan vi dem alla;)
Lampan på bilden har jag designat själv. Det är en syltburk som jag har borrat hål i sidan på och dragit in mängder med svart sladd och monterat en lampsockel i hålet som jag borrade på locket.Udda och kul tycker jag;) Men det borde ni ha fattat nu va...att jag har lite knasiga idéer för mig;)
Skrivmaskinen är ett loppis fynd och den fungarar utmärkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0