För många inlägg per dag!

Hej hopp socker toppar!
Jag tror att jag har förmånga inlägg per dag, men jag är ju lite så av min natur,,,det rullar på..
Tycker du/ni att jag ska minska från 7-12 till 3-4 om dagen??.......jag tänker inte så mycket på om det rullar på för fort nämligen. Jag tänker bara på att; Nu vill jag dela med mig av min dag eller det jag har pysslat med osv. Jag tycker bäst om när andra bloggar ofta nämligen.
Jag ska försöka dra ner på innehållet här så ni hinner se och läsa allt...;)
Önskar er en fin dag...puss och kram

PS! Jag ska träffa en bloggare idag som jag aldrig träffat förut...ska bli spännade och kul;)

Kommentarer
Postat av: /Mylla

spännande, kul och jättetrevligt!

2011-08-18 @ 13:09:31
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Petra

Ja absolut;) Tur att det går flera tåg också;)

2011-08-18 @ 17:17:50
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0