Foto förmiddag hos min vän Ulrika;)

Humlan...
Tänk er denna på en cavansas duk....är det någon som vill köpa en bild av mig där ute så är det fritt fram och fråga?
Liten pippi....
Ulrikas finna tvättställning som hon och hennes man har bygggt själva...
Persilja, potatis, gräslök och dill......å jag vill också odla!! På en tomt inte på en balkong.
Tränypor är fint tycker jag.....
Veden är redo för att gå i badtunnan....
Känns lite som höst idag....blommorna börjar bli trött...
Ernst ljusstakar som man har i trädgården...fint;)
Krassen livar upp tillvaron;) lite extra...det gillar jag, som älskar färg!
Trassel från björken håller onda andar och tjuvar borta....;)
Jag gillar den gamla tunnan vid garaget,,,rost och flagor,,men charm javisst;)
En dagens...en femma...jag brukar inte plocka femklöver men denna gick av för kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0