Hattar och väskor,,,

Min fina hatt;).....(oskarp bild men ni ser ju ändå), så blank och fin den är.


Och lilla resväskan...som jag (fyndade) på Myrorna för hel...220kr. Men ni ser, den är vacker och ville bli min. Det var säkert ett år sen jag köpte den men jag gillar den än;)


Hattar och fina stor/små väskor är lite min grej.....jag blir svag och kär i dem ganska så snabbt;)


Foto: Tobias Svensson


Foto; Tobias Svensson Väldigt androgyn på denna bilden.
Ha haa så här såg jag ut julbordet 2010.....många blickar på stan, någon sa att jag såg ut att komma från en annan tid;) Lite skoj tycker jag,,,,många äldre herrar som uppskattade min hatt;)


Foto; Petra Eriksson

Tobbe hade sin favo hatt och fluga den kvällen,,,,kul att komma i från vardags stilen ibland;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0