Jag älskar kaffe!

Därför har vi en espressomaskin!


Olika storlekar på "Mocka kaffe kannor"!


En egen kaffekvarn som vi har köpt av "Citycafé i Sundsvall för de behövde den inte,,,;)
Har en handvevar kvarn också men sen denna kvarnen kom hem så vilar den kan jag säga.
Förutom detta så har vi ju perkulatorn och  en vanlig kaffepannan...

Ni vet min gröna tyska kaffepanna en fin skönhet...Kastrullen är en "Lotos".

Drömmen vore ett eget cafè...som ex. denna..
Mysigtvärre....kolla skylten! Ebbas fik...tänk er Petras fik då,,,;)


Ser ni Zerbra koppen....åå så fint;)



Eller någe sånt här...jag smälter så fin skylt;)



Jag kunde servera "Dansk Röpölse"....jag gillar verkligen och doppa och plocka när jag äter.


Så fint,,,sådana bänkar skulle jag också kunna tänka mig på fiket...


Titta bordet...nött och hel rätt skulle också funka på mitt fik;=)
Ja ni ser,,,jag har en dröm och på mitt fik skulle jag säja mina fina bilder och konst som jag och andra har målat. Man köper tavlan och tar med sig den direkt,,,vernissage varje dag året om, lite rea ibland för att locka;) Jag vill våga sattas,,ska vinna några miljoner först eller en...så kör jag! Hoppas ni kommer den dagen! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0