Marknaden

Jag köpte randiga stödstrumpor till USA resan "flygstrumpor", som kommer i framtiden;)


Mamma köpte denna åt mig på ett loppis stånd, 25kr, locket var tyvärr målat i en mörk grön nyans men jag har fått bort en hel del av ett enkelt vattenbad....var säkert målade med vanlig vattenlöslig hobby färg till min stora glädje;) Tack mor!


Den största har vi haft sen tidigare...vasen till vänster 20 kr och den till höger  i mintgrönt 10 kr av mor.
Jag gillar verkligen när det finns loppis stånd på marknaden;)


Varje år fyndar jag i loppis ståndets lilla smyckes hörna,,,i år blev det två ankare i rött;)
Förra året två i hel guld och året innan i silver:=) Till rätt still och rätt klädsel så är det väldigt marint snyggt tycker jag!


Min sambo Tobias köpte två stycken fina flugor på ett loppis utanför marknaden, 50 kr för de båda;)
En till mig och en till honom.....ska bli spännade och se när vi ska ha dem på oss...;)


En snygg tröja med Heidi Klum är inte fel den fick hänga på för en 100 lapp;)




Tobias köpte en härlig bok med fina recept och vackra bilder, helt ny och inplastad 50 pix.


Mitt bälte till vänster och Tobbes till höger. äkta läder doftar så gott,,,,och kommer att hålla länge hoppas vi;)


Sen så blev det en hel del presenter också men de kan jag ju inte visa här för er....då blir det ingen överraskning för de som ska få grejjorna sen;)

Kommentarer
Postat av: /Mylla

Älskar mina stödstrumpor! Sov i dem i våras när de var nyinförskaffad, nu behöver jag inte längre det (hemska onda vader), nästa par blir nog randiga, de jag har nu är ett par gröna med nyckelpigor och ett par knallrosa med blommor! (jag äger typ ett par helvsart strumpor)

2011-08-21 @ 19:01:24
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Petra

Härligt med glada sockar och strumpor;)

2011-08-21 @ 19:11:41
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0