Sandra fyllde år och det var visst fest!

Jag tänkte inte gå på fest....jag tänkte bara kaffe och tårta....men...det blev goda drinkar fina brudar och gott skratt och trevligt umgänge i största allmänhet....;) Jag lyckades med presenterna;) Då är jag nöjd,,,;)


Foto: Tobias Svensson
Fina underbara Sandra och jag;) Vi har samma ögon färg tror jag visst,,,gröngråa!


Doris och Sandra tjusiga brudar;)


Vem älskar inte tok på fest....jag tänker dock inte dra historien bakom denna bilden....ha ha haa
Men kul var det och sitter jag med en kamera så,,ja jag trycker av och dela med mig;)


Foto:Tobias Svenbsson
Gänget drar vidare..jag är STOLT för att jag stannade hemma!! Hänger med nästa gång brudar, jag gillar likasinnade;)
Länge sen jag var ut,,,,men när jag väl gör det så gör jag det med storm,.... så se upp där ute;)
Puss och kram// Hoppas ni får en fin dag....vi ses ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0