Kaisa-Marja

Idag så var jag in till stan för att hämta mina grisar och ugglor som jag har haft till försäljning hos Kaisa-marja. Väl inne i butiken så ser hag att ugglorna hade minskat. Glad blev jag och tänkte att de säljer ju bra;) Men sen så visade det sig att någon har tagit en uggla "SNOTT min uggla!". Det är ju inte lätt för Kaisa-Marja att se sånt heller mitt i julruschen. Men oerhört tråkigt!  Vi sa till varandra Kaisa-Marja och jag att någon tog den för att den var så fin;)

Fina handtryckta påsar;)

Denna bytte jag till mig mor en gris;) Älskar den, Kaisa -Marja ville inte släppa den men hon vet att den kom till ett bra hem så till slut fick den följa med mig hem;) Tack tack kära Kaisa-Marja jag vet hur det känns i hjärtat!

Det är ett pennställ!

SÅLD,) Underbara lilla söta Penguin 45 kr hos K-M.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0