Sandras pyssel!

Sandra har dekorerat små lådor som hon ger bort i julklapp. Väldigt fiffigt och snyggt tycker jag.
En fin påse med gotta i är också väldigt trevligt att få,) Så du som behöver fixa något snabbt tills imorgon här har du grejjen!
Sandras nallen som hon fått i en tidig julklapp!
Är du duktig på att virka och sticka så finns det ju ett hav av prylar att skapa. Jag hatar dock att virka och sticka men jag har en mor som är BÄST på den biten så jag kan ju alltid låna henne en stund;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Finfin jullåda!



Haha, om grejerna skriker på att få komma ut så är det bäst att släppa ut dem! ;)

2011-12-23 @ 09:58:06
URL: http://landinskan.blogg.se/
Postat av: Petra

SV Sofia; Ha haaa ja verkligen;) Kul at du gillar hennes låda;) Tack!

2011-12-23 @ 10:08:46
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/
Postat av: Mylla

korgar och lådor med godsaker är nog den allra bästa julklappen! Tyvärr försvann min pysselhelg iår så det blir bara köpeprylar från oss.. (pysselhelgen blev mögelsaneringshelg)

2011-12-23 @ 13:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0