Vad gör ni?

Vad gör ni kvällen före nyår och vad ska ni göra för kul imorgon? Dela med dig om du har lust.
Ikväll så har jag och min sambo testat något nytt hemligt dock och mumsat på räkor,ost och kex med ett glas vin till.
Precis efter maten så ringer min 18 -årige son och behöver hjälp med sin bil som har frysit i alla låsen medans han var inne och kör ett träningspass på gymet. Så ja ni förstår vad världelös vi var som inte kunde komma in till stan och hjälpa honom med bilen eftersom vi har druckit ett glas vin till maten. Hans far som jobbar lämnar jobbet och åker in till stan för att hjälpa honom med dilemmat. Lås sprayen ligger i bilen och inte i min sons ficka!
Om vi ska förute allt här i vida världen så får sånan som jag, som ofta vet mångt och mycket att en sak ska inträffa innan den händer aldrig vila!!
Det jag menar är vi kan inte passa upp på allt och alla till höger och vänster hur mycket vi än vill ibland.
De gånger det funkar och finns tid "visst" kör på ge allt men orkar DU inte så säg ifrån.
Nu ville jag hjälpa min son ikväll givetvis men kunde ju inte göra det pågrund av att jag njöt av en fin fredags middag med min fina sambo. Så kan det gå.
Imorgon blir det en promenad med min käre och en bastu på eftermiddagen. På kvällen väntar en stor kalkon med portvins sås som mitt ex gör och kl 00.00 så önskar jag min lilla familj GOTT NYTT ÅR!!!!

Kommentarer
Postat av: Melissa - Foto¤Vikt

kalkon som är så himla gott

2011-12-30 @ 21:04:43
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Petra

SV Melissa; mm och magert så det väger upp nyttigt mot allt det andra man stoppar i sig;)

2011-12-30 @ 21:16:20
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0