Vart är era ord?

Vart är era ord och era kommentarer? Jag vet ärligt inte varför jag bloggar...jag vet att ni är många som kikar in här, men ni är tyst som en mus de flesta av er. Det blir så mycket roligare om jag kan bolla lite med DIG som läser och återkommer hit. ;) Jag uppskattar om du skriver en rad eller två ibland;) Det är ju ni som läser som är det viktiga för mig annars så kan jag lika gärna skita i detta. Jag har alltid varit kreativ och kommer alltid att vara  det oavsett om jag bloggar eller inte.
Ni som bloggar ofta och mycket vet hur mycket arbete som ligger bakom;)



Finns det någonting som är bra med min blogg?

Ger min blogg DIG något när du läser?

Är det för mycket inlägg?
Jag menar jag är uppe i 1028 inlägg sen jag började i Juli månad dvs i snitt allt från 6 till 12 inlägg om dagen.

Vad du tycker;)






Kommentarer
Postat av: Jane

Jag lämnar ett litet fotspår hos dig.. Visst är det kul med lite respons från läsarna..

Du har ju en fin och inspirerande blogg :-)

Jag förstår inte hur man har tid att blogga flera gånger om dagen... Haha..Ibland hinner jag inte ens med ett... Kram

2011-12-07 @ 18:36:10
URL: http://janearen.blogg.se/
Postat av: Petra

SV Jane; Å vad glad jag blev;) Tack tack,,,ja det tar sin tid att blogga men jag gillar själv att få inspireras av andras idéer så jag producerar så gott jag kan så länge jag tycker att jag hinner och orkar för att ge tillbaka till andra bloggare och läsare. Roligt att få del med sig av sådant som är kul;) Fint att du tittar in här och välkommen åter;) Kram

2011-12-07 @ 22:07:54
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0