Vintern och kameran

Det är lite tufft att vara en kamera när det är kallt och vintrigt men får den vila en stund när jag kommer hem och sakta tina upp så klarar objektiven sig bra. Jag för inte över bilder och pysslar med kamern förens den har blivit rums tempurerad.Våran Canon D7 är bättre på att klara kyla och regn/snö men den är ju förbaskat tung så jag håller mig till Canon 550D;)
Foto; Tobias Svensson
Det är en frihet att vara osminkad och känna lite kyla mot kinderna;)
Foto; Tobias Svensson

Kommentarer
Postat av: LissenTo

Hej hopp en till Sundsvallsbo, vad kul!

Roligt är det att fota också.



En fin adventshelg önskar jag dej, med mycket ljus.

// Lissen

2011-12-16 @ 12:35:42
URL: http://lissento.blogg.
Postat av: Petra

SV Lissen To; Japp vi är duktiga i Sundsvall;) Jag önskar dig det samma,)

2011-12-16 @ 15:44:17
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0