Finaste Elin kom och gratta mig!

Finaste Elin! (Tyvärr väldigt mörkt inne och dålig belysning för fotning.) Men jag ville ha med Elin här ikväll;)
Vi har ätit ostron och druckit champagne som min bästa Tobbe hade köpt i present till mig;) Tack Minis!'
Det har varit en fin dag;)
Av Elin fick jag tuffa örhängen gjort av pennor som är köpt i Tallinn. Choklad skorpor som kommer från Härnösand/Rotsjö gård. Ett fin kort med recept på saft;) Tusen Tack Elin;) Nu är klockan 23.40 och det är dax att krypa till sängs.....med regnet som drippar ner från skyn.

Kommentarer
Postat av: adele

Jag kan också komma och gratta dig om du vill bjuda in mig :)

2011-07-16 @ 09:51:11
URL: http://tussiluskan.blogg.se/
Postat av: petra

Jag har inte bjudit in någon på kalas folk har kommit spontant själva....;) Du är ju alltid välkommen hit och du vet vart jag bor tjej;)

Får se om vi ses idag eller om vi kommer in på galleriet en annan dag.

2011-07-16 @ 10:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0