Jag är svag för stål, järn och rost!

Mina favorit stolar som jag fyndade på Hamsta loppis förra sommaren. Orginal sitsen är röd gallon och den sparar jag under den nya klädsel. Stolarna fyndades för 525kr för båda och det är ett kallas pris för jag vet att de brukar klösa lös på 1500 pix styck! Mattan är en Pappelina som vi har köpt på en nätbutik 750 kr + frakt. Den lilla röda pallen är ett gammalt loppis fynd som jag klädde om med rött sammets tyg.
Madonnan är en Tradera affär. Kohuden in handlades på Cervera.
Krukan har jag målat själv. De två vita krukorna var en gång rostbrun (släppte färg) men jag målad dem vit med lackfärg. De är inköpta på Lillabansjöns Gårdsbutiken. Den stora krukan var en gång mörkgrå och har även den fått nu färg för att passa in.
Ljusstakar inhandlades på Tradera för ca 1 år sen, en snabb och nöjd affär......jag va lite orolig att de inte skulle vara rostig nog men de var de;) till min belåtenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0