Lila är aldrig fel;)

Min väns blomma är lila och den älskar jag lika mycket som allt annat som är lila;)
MMMmmmmmmm mera...
Mmmm mera....ännu mera!!!
Lila byrå som en gång var en tråkig smutsigt vit loppis fynd från Erikshjälpen a 85 sek. Lite pensel kärlek av mig så vips, glad och lila;)....Bensin dunken har jag köpt på Hamsta loppis för 200 pix. Någon gång ska jag placera den på en stringhylla bland böcker;) Tror att det skulle bli kallas bra. Som ni vet GULT är min färg,,,också..och rött och blått,,,ha haha och alla glad färger i världen. MER färg;)
Tavlorna är : Carina Kågström på byrå och vägg. http://carinakagstrom.blogspot.com/
Skåpet är inköpt på Märrgårds Loppis ut mot Åstön. För två somrar sen tror jag de var.....930kr, lite puts och ny färg så blev det en pjäs i lila så klart;) Placerad i hallen bredvid lila byrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0