Med MACRO objektiv så upptäcker vi en ny värld!

Renfana och den lilla flugan!
En blöt skalbagge som inte riktigt ville sitta still så jag kunde få fokus....
"Magi i gräset" har jag döp denna bilden till;)
"Pärldropparna"
Renfanan i knoppfasen....slår snart ut och ger i från sig en frän doft men jag skulle inte vilja vara utan den i vår svenska sommar;)
IMSE VIMSE SPINDEL klättrar upp för trån......ner faller regnet....!
Tycker verkligen om denna bilden även fast jag inte är "big fan" av spindlar, men som jag skrev...det är en ny värld där nere på marken med ett makro objektiv.

Kommentarer
Postat av: ulrika limmerdal

Mycket vackra bilder...

2011-07-17 @ 16:10:15
Postat av: petra

Tack Ulrika roligt att läsa de orden;) uppskattas! Kram

2011-07-17 @ 16:19:49
Postat av: Anna Krona

Hej :)



Hittade dina fina bilder på GOOGLE. Jag är förskolelärare och går en datakurs nu som heter PIM (pim.skolverket.se) Håller just nu på med ett litet Power Point bildspel och undrar om jag får låna din bild på spindeln? Ska inte visas för någon annan än min examinator. Jag gör sången Imse Vimse Spindel :)



Tack på förhand.



Mvh Anna Krona

2012-01-29 @ 19:24:11
Postat av: Petra

SV Anna Krona; Jag har mailat dig ett Ja ;)

2012-01-29 @ 19:48:53
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0