NU kör vi en liten visning av min gamla hög med tavlor som jag har målat!

" Deer" Lisa Rinnevuo inspirerad.
"Maskeraden" målad i olja
"Galenskap" Målad i olja och akryl.
"Hjärtat" Målad i olja
Lisa Rinnevuo inspirerad. Målad i akryl.
Målad med krita, olja och akryl. "Sara"
"Munkarna" Målad i olja.
"You and me" Målad i akryl.
Alla tavlorna är fotade för länge sen med ur usel kamera så kvalitén varierar på bilderna.
Men jag ville visa för den som vill kika;) Jag har stor variation som ni kanske ser i mitt sätt att måla.
Jag målar och lagrar i källaren, lite tråkigt men jag kan ju inte ha alla tavlor uppe på väggarna här hemma.
Det är nog som det är ändå med prylar här hemma.
Ardy Strüwer inspirerad. Målad i olja.
Lisa Rinnevuo inspirerad. Målad i akryl. " Take time"
Lisa Rinnevuo inspirerad. Målad i akryl. " Be you Be True"

Kommentarer
Postat av: Lisa Rinnevuo

Hej.

Känns härligt att kunna inspirera och jag blev smickrad av ditt inlägg.



Kram

Lisa Rinnevuo

2011-08-01 @ 00:35:07
URL: http://www.lisarinnevuo.blogspot.com
Postat av: Petra

Sv: Lisa. Hej Lisa! Jag måste säga att din konst glädjer mig massor att se på och det är jättekul att vakna på en måndag morgon och läsa din fina kommentar;) Det kan nog säkert komma fler inlägg här på bloggen framöver med inspiration från dig. Jag länkar dig på min blogg nu;) Ha det gott, Kram/Petra

2011-08-01 @ 08:25:47
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0