Tips! Något att göra på söndag kanske för den händige?

Ikea pall 99kr som jag har målat svart mellanblank och sen tapetserat vinyltapet på.
Jag har dock använt trälim istället för tapetklister för att det ska sitta ordentligt.
Jag har inte lackat över tapeten eftersom den är så pass tjock och har en räfflig yta.
Räfflorna funkar perfekt som "antiglid" när man kliver på pallen.
Tyvärr så blev denna bilden inte i den bästa kvalité, jag orkade inte byta objektiv för ändamålet.
Jag skar ut för handtaget efter att tapeten torkat fast ordentligt med en skalpell.
Den står alltid framme i köket så jag kan klättra snabbt upp i skåp efter byttor och dylikt.
Texten på skåpet har jag vunnit på en Tradera auktion för en sådär 50-70 kr ink. frakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0