Fyndlagret

Fyndlagret i Sundsvall är dyr på grejjorna tycker jag. Men men för all del idag fynde jag. Kolla;
En söt liten porslins figurin,,,förmodligen import,,,min mor har en liten barnskara hemma med dessa figurer och jag vet att de är inte billiga. Kommer dock inte på vad de heter.
Krukan till vänster i bild,,,samma sort som den med lock;) Jasba.
EN FUL gammal anslagstavla som jag ska pimpa och göra snygg,,,vänta så ska ni få se;)
Dessa tre saker plus en pryl till som är en julklapp så jag kan inte visa den här betalade jag 20kr för;) Det var väl ekonomsikt av mig?!

Kommentarer
Postat av: /Mylla

sjuuuukt avis på krukan! Jag älskar min jasba-burk, den är precis min favvofärg nämligen =)

2011-11-19 @ 17:30:09
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Petra

SV Mylla; hihih min med,)

2011-11-19 @ 17:52:44
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0