Jul gardins tips!

Förra julen så hade jag denna gardinen uppsatt i köket men så blir det inte i år för nu har jag sytt en av lakan som ni ska få se nästa helg. Men denna som jag visar här har min duktiga mor sytt och designat, den är hur snygg som helst.
Jag kan tänka mig att byta till denna efter helgerna för den passar ju som höst/vinter gardin också,,,inte bara JUL gardin om ni fattar.
Det är två dikhanddukar som är ihop sydda på mitten med garn....zick zack mönster.
Sen så har hon virkat en udd nertill på gardinen för att ge den mer liv.
Vad tycks? Testa vet ja,,,

Kommentarer
Postat av: Heloisa

Tråkigt!!

2011-12-14 @ 00:02:23
Postat av: Petra

SV Heloisa; Ha haa Tråligt! Vilken kommentar, ja ja men tycker du att det är tråkigt så ska du ju absolut inte ha en sådan gardin. Jag tycker den är hur fin som helst så jag säger bara kolla på sådant som du gillar och passar dig istället;)

2011-12-14 @ 07:28:56
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0