Ny butik;)

Idag upptäckte jag och Tobbe en ny butik. Vi svängde in för att kolla vad den hade att erbjuda, vi blev mött av en jätte trevlig kvinna som berättar att hon och hennes systrar har en säsongs betonad butik på Öland där de säljer diverse inredning. Butiken är liten men väldigt mysig och jag som älskar rostiga prylar tycker att allt är såååå snyggt.
Har man hus och trädgård är det ännu bättre,,,,då kan man fylla trädgårdens alla vinklar och vrån med rostiga lyktor och hängande hjärtan lite här och var.
Butiken har en koppling till ursprunget på Öland " ANTIKA DAMER" , jag gillar verkligen namnet;)

Du hittar dit om du åker på Norravägen och bredvid Sundsvalls rörteknik ligger denna mysiga affär.
Åk dit ni som bor i Sundsvalls området eller långvägars. Öppet på helgerna! (Skylt kommer snart upp med namn osv.)


Ute vid vägen så att du ser vart du ska svänga in;)


Doftar gott av ljus och mossa, verkligen en skön julkänsla.


Tapeten är grymt snygg!


Många olika vackra lyktor....

Som sagt fina julklappar och hög mysfaktor till trädgården;)
Alla bilderna är tagen med min iphone 4s //8 pix




Kommentarer
Postat av: giwestinth

Hej, kära fotografen och inredningsintresserade bloggare.

Jag tackar ödmjukast för dina vackara bilder från vår butik du snällt skrivit och visat i din blogg.

Önskar du kunde få se vår butik på Öland .En vacker byggnad från 1850, som vi renoverade i våras.

Butiken fotades utav en fransk tidning som var på besök i sommras, skall försöka få tag på bilderna.

Vad vet man det kanske skulle locka dig ner till vår vackra ö. Mvh Gith en av de Antika Damerna

2011-11-08 @ 11:01:30
Postat av: Petra

SV Giwestinth; Tack så hjärtligt glad att du kikar in här och jag ska fundera på Öland självklart;) Vi höres;)

2011-11-08 @ 15:53:26
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0