Prio1 och lite annat.

Fyndar som vanligt när man besöker sin kära mor och far;)
1kr
En regnrock till Tobbe så nu har vi varsin ;) Vi blir blå och gul när vi vandrar i skogen i jakten på svamp eller vackra bilder en regning dag. 20 kr
En NY militär skjorta för 30 kr lite dyrt men den är i bästa skick. Min sambo blir säkert glad över denna , det är helt hans stil och blir ju hur bra som helst att ha på sig när det ska vandras i skogar.
När jag var liten så hade vi alltid svenska flaggor i granen. När jag fan dessa igår på Teckenspråk centrets loppis så kunde jag bara inte lämna dem. 6kr för högen,)
Lådor, lådor och åter lådor att lägga tygbitar i...5kr.
(Lars Nyman Var konstnär och designer. Hade ett screentryckeri fram till 1982 i Hammarby i Stockholm.)
Ett vackert tryck på liknade cavansas duk av Lars Nyman , den var inramad men så smutig så jag har glas ramen i disken. Vackra färger som jag drog mig till direkt. Smälter in i vårat färg glada hem.
Det blev lite mer fynd bland annat så hämade jag ju saker som jag lade inundan i går på loppis. Mer bilder senare.
Nu ska jag kolla till risgrynsgröten....kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0