Skrivbordet

Igår kom fotografierna som jag hade beställt.....;) Det kliade i skapar fingrarna,,,vi gick lös direkt jag och min sambo;)
Kolla här;
Oops! Heter Talgoxbilden.
Jag valde ut två av mina favorit bilder...så klart;) Jag tyckte att skrivbordet var för mörkt, tanken var ju att det skulle målas mintgrönt men så fick jag ju ett bord som passar så bra till det bruna, då kom idén att montera fast fotografier.  En hel del piller jobb men vi blev såååååå nöjda ;) Vad tycker du???
När vintern väntar! Heter bilden på lådorna den fotade jag bara för några dagar sen hos min vän Sandra.
(Den blev favorit på fotosidan under namnet Droppar.) Med tanke på att det är november och ingen snö ännu så ändrade jag namnet till ; När vintern väntar! Vi beskar delar av bilden och placerade på lådorna.
Oops! Är två delar som vi har limmat ihop...min sambo fick hjälpa mig med skalorna osv för att få rätt mått så att bilden kunde klyvas av Crimson. Jag tycker att de lyckades hyfsat;)
Beslagen är loppis fynd. Knoppen på dörren tog jag reda på från en liten låda som satt under en gammal symaskinsbänk innan den otympliga delen av den slängdes.
Min sy och målar hörna kommer nog ständigt att vara under förvandling.
Beklagar bild kvalitén...jag har fel objektiv för storleken på rummet orkade inte byta och jag är ju så ivrig att visa er så fort att det kom in lite ljus i rummet nu på morgonen;)

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Fan vad bra det blev! Där har vi verkligen lyckats! Puss!

2011-11-25 @ 16:57:09
URL: http://Http://haifischmann.blogspot.com
Postat av: Petra

SV Tobbe; Yes! Puss

2011-11-25 @ 17:14:14
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/
Postat av: Anna

De där va fan jätte nice!! Riktigt snygt de där med dropparna.....like alot.... ;)

2011-11-26 @ 01:53:43
Postat av: Petra

SV Anna; Va kul att du gillar det;) Dropp bilden är grym, måste beställa en till och rama in;)

2011-11-26 @ 08:46:20
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0