Grrr

För ett tag sen så tappade jag mina glasögon NYA glasögon i asfalten av misstag. Idag ringde jag och skulle kolla upp min försäkring som jag alltid tecknar nytt hos Synsam när jag köper nya glasögon. Jag ville veta om det täcker denna typen av skador osv...Killen som var trevlig svarade mig snällt i luren; Du har ingen försäkring på dina nya RayBan bågar tyvärr....Mitt svar; VA!? Jag kollar genast i mina papper och kvitton och mycket riktigt, på min infomapp som de har antecknat på står det 115 kr i försäkrings avgift men damen i kassan tog aldrig betalt för den då jag löste mina bågar,,,så nu tack vara henne och min miss att inte dubbel kolla hennes miss så får jag stå ut med två skador på mina NY fina RayBan bågar vilket känns piss. Jag har druller försäkringen att ta till men 1500 spänn...då kan jag nästan köpa helt nya bågar på annat ställe. Blir jag less,,,JA!! Varför måte jag ha kontroll på allt jo ni ser ju själva vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0