Loppan hoppar glatt av sina fynd;)

Sangria kanna;) Till nästa fest,,,som det inte ska dröja förlänge till;)
Gillar massor,,,kan ha block ljus i den eller värmeljusförvaring,,,vi får se;)
Tyget känns Dansk design någon som vet?
Till oliver och plock...
Någon har varit som jag kreativ och skapat en konst krans,,,gillas,,ska fixa kedja och hänga upp den i förnstret.
Det är hovspik till hästar...som hamrats ut och svetsats fast i varandra.
En snygg vit skjorta alltid bra att ha;)
En Åhlens kjol som satt fint på mig,,,den blir bra till vardag som fest;)
Paddington en kär favorit,,,,lycka när jag hittade denna;)
Jag smälter...minnen;) Allt har jag fått av min fina mamma. Tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0