Loppis fynd...;)

IGEN!


Tiger tröja,,,i fint skick,,jag är happy över den!



En stor rutig rund duk till sommar dukningen;) Retro sänglakan i bruna nyanser,,,blir fin att sy en filt av.
Det gula tyget ska nog bli grisar,,,passar till det tycker jag. Gula glad grisar!


En blus med lite höstfärger...Indiska


V - ringad Adam till min sambo;)


Jag har nyss köpt en blå fin parkas men hittar jag en billigt på sacond hand så lämnar jag inte den;)


Perfekt att ha i skogen och på promenader...så har jag den andra till lite finare.


Fuskskinns väst från H&M "Rocky" Mycket fin och rätt i tiden;)



En Peak Preformans skjorta!! Så rätt,,,passade mig perfekt!
Alla kläderna kommer från Prio 1 i bredsand....just nu har det erbjudenadet,,fyll en ica kasse med kläder för 50KR!!!!!! Så då kanske ni förstår att jag har råd;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0