Min dag med mamma;)

Mamma är fin snäll och väldigt givmild,,,,;) Vi har idag fyndat massor igen på Prio 1 men det får jag fota vid annat tillfälle. Lite bilder från dagens,,,,mamma mys;)
Mormors gamla kruka och blomma lever vidare hos min mor,)
Den rostiga vågen i köksfönstret är så fin....jag gillar ju rost vet ni;)
Mamma har gjort tjusiga naglar idag;) Jag är inte så förtjust i dem,,,men är hon nöjd så är jag det.
Inget jag skulle göra själv.
Vi åt middag och fikade,,,;) Mysig stund;)
Under tiden så fick vi besök av en Tagoxe på balkongen som kikade nyfiket in på oss.
Jag fick en hel hög med fina tyger till mina grisar,,,,mamma har allt!
Jag har sytt det mest konstiga saker...som den här flodhästen som jag gav till pappa som kudde;)
Det var en fin dag idag....och nu väntar maskinen  i köket på att jag ska sy klart tre grisar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0