Min höstfest till brudarna 15/10!

Jag fick för mig att jag skulle bjuda hem några av mina närmaste vänner...på bastu och spa kväll.

Till förrätt serverade vi Tortillas med cheddar och tomatsås. Dryck till förrätten en hemgjord Sangria!
Till huvudrätt serverade vi Kyckling med reduserad rödvins sås tillsammans med potatis,palsternacka,morötter ,lök och potatis bakat i ugnen. Samt en fräsch sallad.
Dryck till maten rött vin.

Min fest dukning för brudarna,)...Lite höst tema såklart.
Alla fick ett löv med texten "Du är underbar"...snöret är till för att knyta runt musen eller halsen,,,man gör som man törs helt enkelt!


"Du behöver inte vara prefekt för att vara underbar"....ha haaa haa
Äppel ljushållare...en sten, ett hjärta, kottar, mossa och kärlek!
Vi avslutade med ; Digestivkex, hallon, blåbär, nektarin och en mix av creme fraiche, färskost, lite socker och vanilinsocker. Varava allt och servera kallt efter en skön bastukväll;) Möjligen en likör och kaffe till;)

Jag hoppas att samtliga hade en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: ulrika limmerdak

Tack för en underbart trevlig kväll, god mat och trevligt sällskap.. Puss

2011-10-16 @ 09:10:14
Postat av: Elba

Ser verkligen hur trevligt som helst ut, önskar att jag varit hemma. Älskar dukningen! Hoppas kvällen blev till belåtenhet! Puss och kram

2011-10-16 @ 11:57:08
URL: http://elbaochtallinn.blogspot.com/
Postat av: Petra

SV Ulrika: Tusen tack för att du kom och gjorde min lilla fest extra fin;) Puss Puss



SV Elba; Tack tack kul att du gillar dukningen. Jag tror att damerna kände sig glada och nöjda,,,;) Puss o Kram

2011-10-16 @ 12:03:18
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/
Postat av: Anki Hjelm

Vacker dukning vacker & god mat vacker & god dryck !!!

Vackra & Goda Vänner !!!

Vad kan mer begära av livet !!!!



(P.s jag har bildbevis på Nakna kocken )

hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihih

2011-10-16 @ 20:47:56
Postat av: Petra

SV Anki; Tusen tack tjej;) ....ja det finns ett och annat bevis här hemma också,) ha ha haaaa,,,så fin så,)

2011-10-17 @ 07:52:38
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0