Å glöm inte att älska mycket och ofta...

Viktigt för hälsan....själen och det lilla livet vi har här på jorden! Puss kyss kram och flört......ger jag till den som behöver;)


Nu när hösten är här...behöver vi det mer än någonsin.....kärleken!

"Vill du ge mig en bit av din tid så ska jag ta vara på den på mitt bästa tänkbara sätt jag kan."

"Ska jag ge dig något så måste du förstå att jag vill ha något tillbaka"

" Tror du att du är bäst! så vill jag att du bevisar det för mig!"

"vill du se mig le och skratta så vill jag att du gör det med mig."

" Vill du vara i mitt liv så vill jag att det ska finnas raka öppna kort att spela med i livet."

Citat; Petra Eriksson kl 18.36 den 16/9 -2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0