Erikshjälpen!

SÅ då blev det några tröst fynd idag för att jag inte har råd med det jag verkligen vill ha,,,hm


Tre burkar 40 kr, gråkofta "BLÄCK" 29 kr och en vit hemstickad tröja till höst myset 25 kr.
Såll för 22 kr till min bär rensning;)


Den vita är inte riktigt jag, men jag ska tesat med brunt skärp i midjan så kan det bli snyggt.


Bläck är bra grejor de,,,det vet jag sen jag var på butiken MQ och gjorde praktik;)
Jag ska köpa slitage lappar i brunt och sy fast på armbågarna;) Då ni är jag inne i mode världen;)


Fastnade för de skira mönstret och korken med läder rem...perfekt till min torkade svamp;)

Nu dara jag till mor och far för att fira dem, de har nyss fyllt år;) Kram på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0