Höstens smink...;)


Höstens smink till bra priser!

Nagellack 1: nr:124 / 2 :nr;036  2st för 39 kr på Cubus
Läppstift 1; nr:84 Vampire red  2; nr:46 Orange  Märket Viva la Diva,,,,billiga och bra porduter. Läppstiften kostar 65kr styck. Jag köpte mina läppstft på Åhlens för jag hade rabatt att ta ut där.



Jag behövde ha något nytt för mina kinder som är blek och glomig efter väldigt lite sol i sommar.
Det fick bli Viva la Divas rouge nr:Blush 2 Lady Love 50 kr.

Vi kvinnor bör hänga med lite i höstens färger och sen när det blir vitt så då måste vi ju bräcka det kala och kalla med varma färger och då funkar rött/orange väldigt bra. Det tycker i alla fall jag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0