Lite av varje....

Det bar iväg till stan i morse med Lars, jag fick köra gamla pärlan;) som min son har lagt beslag på den senaste tiden.
Väl framme i stan så blev det spring i benen till Olssons tyger för att köpa armbågs lappar;) En fika på Wayne´s coffee och kika på alla yra människor och bilar i rondellen....
Vidare mot Myrorna där jag fynda och slutligen röda korset. När vi ändå passerade torget så fick primörer och lite annat hänga med hem.


För att orka...så åt jag denna stor tårtbiten till frukost,,,det ni,,,jag bantar inte!!!!
Har träffat så många som påstår att jag har gått ner i vikt så jag tänkte att jag kan ju unna mig tårta tilll frukost;) Finns alltid en anledning till allt;) ha haa


Så då har jag lappar hemma....bara att sätta igång och sy nu då;)
tror jag kör på de bruna faktiskt, de svarta kan jag sätta på en annan kofta som jag fyndar om ett tag;)


Snygg scarf, Myrorna 30 pix. NY skick! Höstens färg!


Bondens marknad och jag var där;) RÖDBETOR och FETAOST::::I LOVE IT

Kommentarer
Postat av: /Mylla

det finns alltså färdiga armbågslappar? Så ytterst löjligt egentligen.. men din kofta blev snygg =) Själv byter jag knappar i mina, men iden med lappar.. hmm... fast det kräver riktigt tajta ärmar för att bli snyggt...

2011-09-02 @ 15:53:19
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Petra

SV Mylla; Jag tycker inte att det är ett dugg löjligt;) Jag tycker att det är praktiskt, köpte för flera år sen och sydde på ett annat plagg också,,,där av min tanke när jag inte kunde finna en kofta med färdigsydda lappar då köpte jag allt delat och pilla lite. Det är en smak sak givetvis och jag är glad för min smak;) Tänkte ha den imojjon om vi inte blir mer förkyld,,,till klänningen jag köpte, får se om de passar ihop först.;) Tack!

2011-09-02 @ 16:03:49
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/
Postat av: /Mylla

det är klart att det är praktiskt, men jag tänkte mest att de som tar sig tid och kan sy dit såna säkerligen skulle klara av att klippa till dem med ;-)

2011-09-02 @ 16:42:10
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Petra

SV Mylla; Absolut om man har sådant tyg hemma så är det sällan ett problem tror jag;)...de finns i alla möjliga färger så fantasin flödar hej vilt i mitt huvud nu;)

2011-09-02 @ 16:46:59
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0