Lite tillägg!

Jag vet, jag sa typ god natt....men jag tänkte att ni blir såååå trött på mina svampar som jag då älskar att det är lika bra och köra på när jag ändå är igång;)

Jag har förvällt en hel del av svampen, resten ligger på tork!....Anna gav mig ett tips; knyta knutar och det blir portions påsar;) Mycket bra idé!



Å vet ni, jag var ju över till mina trevliga grannar mittemot oss och gav dem en påse med färdig rensad svamp...och då fick jag denna:


En lila hemgjord bakelse, den är ju så söt;) Tack fina grannar Tommy och Berit!
Passar så bra på vår lila byrå i hallen;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja ibland så ä jag så klok så... ;)

2011-09-09 @ 00:54:03
Postat av: Petra

SV Anna; Ja ibland så;) haa haa...drar till skogen och plockar åt DIG nu men DU får rensa själv!!! Puss

2011-09-09 @ 08:41:12
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0