Loppis...nytt loppis;)

Tar man en promenad i Finsta så hittar man nu för tiden ett loppis i före detta Guns trädgård butiken....inte lika bra som Hamsta på låååååånga vägar men man kan fynda nått...och det gjorde jag idag;) För 29 kr fick jag detta;)
Fastnade för de stora pärlorna som jag kan ha nytta av;)
Galgar 1 kr styck. Halsband 5 kr och Pyrex kanna på en halv liter i super bra skick 20kr.
Pyrex är hur bra produkter som helst, vi har en kanna med lock och den använder vi varje dag och serverar vatten i;) Finns en uppsjö med bra hushålls artiklar i Pyrex sortimentet.

PS! Jag hittade en tavla också som jag la undan till imorgon eller på tisdag,,,,för jag hade inte tillräckligt med slantar med mig. De erbjöd sig och då tackade jag ja att lägga undan;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0