Lunch

Idag blev jag bjuden på lunch hos Ulrika;) Svamsoppa och goda smörgåsar.


Jag tog på mig ränder och knallde bort till goda vänners träff;)


Jag gav bort min och Lars svamp till Ulrika och Anna igår...Här ligger Ulrikas svamp på tork.



Ett vackert underlägg från Grekland.....i Ulrikas kök.


Efter soppan så blev det ingefärskakor och hett hemgjort (te )på mynta, ingefära, citron samt honung som
verkligen behövs i förkylningstider. Jag fick en tanke att jag kan använda min citromeliss som jag har på balkongen....så jag ska nog ta in och torka den ikväll. Kan säkert bli väldigt gott i hett vatten tillsammans med lite annat smått och gott.

Tack för en fin förmiddag tjejer;)Puss o kram

Jag och Ulrika åkte sen ner till Birsta för att fynda lite smink....kommer bilder på det senare;)
nu ska jag laga mat och baka karedemummaskorpor;) Kram

Kommentarer
Postat av: Ulrika Limmerdal

Tack själv gullet för trevligt sällskap kram

2011-09-29 @ 09:48:49
Postat av: Petra

SV Ulrika; ;) Hoppas du är på bättringsvägen redan, så jag kan bjuda dig på goda skorpor snart;) Kram

2011-09-29 @ 09:51:02
URL: http://petrasfotovarld.blogspot.com
Postat av: ulrika limmerdal

Jade hoppas jag med :)

2011-09-29 @ 10:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0