Mer vinst!

Jag vann nyss frön till Gingko Boiloba på Tradera som jag har jagat lika länge som Bornholms Fikusen. Min Fikus från skåne mår utmärkt, kommer bilder på den längre fram. Och mina frön till Bornholm fikusar som jag vann för någon månad sen av samma säljare har givit resultat det har jag visat er tidigare. Av 10 frön så har 3 grott och en fjärde som dog på grund av mitt fel,,,det blev för varmt i fönstret, men jag hann rädda 3 st och det är jag glad för. Trodde att det skulle gro fler så jag kunde dela med mig men vi får se,,,än kan det komma fler. Vissa frön gror långsammare än andra. Men åter till Gingko Biloban, jag har tidigare satt frökapslar på Gingko och väntat på skörd men de fröna har inte funkat....så nu hoppas jag verkligen att detta ska gå vägen denna gången.
Detta är en Gingko Biloba! bilden är lånad från HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0