Merloslott är en fantastisk värld att komma till....

Det finns ett slott i närheten av Timrå som  heter Merloslott....det är ett rätt så pampigt slott med stora lummig ytor, massor av träd och mängder med gräs som måste klippas och skötas om. Jag skulle kunna tänka mig att jobba där och sköta omgivningen. Det är oerhört vackert det enda som saknas är vatten,,,en liten sjö eller dyligt, det skulle ge ett extra lyft till det redan så vackra merlostotts trädgård! Följ med och kika in extra i min blogg Petra`s Fotovärld, HÄR:http://petrasfotovarld.blogspot.com/
Men det kommer även här några bilder från dagen...:
Enorma Lärkträd finns det där...ni ser så liten Tobbe blev;)
En ros från mig till er...


Röksvampar...


Kärleksört....


En skön dag igen ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0