Solen skiner och fåglarna sjunger,)

Idag är det vackert väder,,,riktigt fint höstväder får jag väl säga för att ta i lite;).....Jag ska idag hjälpa en godvän att sy upp hans byxor nu på förmiddagen sen så tror jag att jag måste ta mig en promis,,,jag har verkligen lagt av med allt,,,jag har rasat i självförtroende,,,inget duger, inget känns bra,,,undrar just vad jag ska hitta på för att kliva upp ett snäpp så jag inte gräver ner mig i höst depp;)...Fixa Mc kort;) ha haa Ruch!

Många människor som mår dåligt vid denna tiden...jag blir alltid "knasig" runt jul för jag förgås av alla människors stress kring julen. Därför så har jag alltid min plan varit att vara klar med julklappar redan kring ockt. och nov. varje år. Även om det bestämts att man inte ska byta så är det ändra jag eller någon annan som bryter mönstret,,,ha ha ha patetiskt..vi skulle faktiskt lägga större vikt på de "behövande" än att slänga ut massa pengar på julklappar....bara för att folk ska vara nöjda och kanske ändå inte blir nöjda. Jag har köpt det mesta på loppisar och fyndat sånt som jag vet uppskattas och ändå inte kostar en hel förmögenhet.

Närmare jul så ska jag komma med några hemgjorda tips till er som vill hålla kostnadena nere och som har vänner som uppskattar lite pyssel och kärlek;)

Har du någe tips till mig hur jag ska rycka upp mig?! Kärlek är jag inte utan;)


Extra inlagt 18.37: Ser ut som jag klarar detta bäst själv,,,,för det är magert med tips och förslag:=)

Kommentarer
Postat av: /Mylla

och jag mår bra den här tiden på året (augusti tom oktober), trots att jag börjat med möten på AF, nu letas det arbetsträningsplats =)



Fortsätt försöka ta dig för saker, annars finns risken att du ramlar ned i hålet.. kramar

2011-09-20 @ 13:09:39
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Petra

SV Mylla; Tack fina du;) ja jag vill inte ner i hålet,,har det lite oroligt runt om kring mig just nu tror jag visst. Kramar till dig;) Ljus o kärlek

2011-09-20 @ 13:18:58
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0