String hyllan var såld,,,jag tröst handlade;)

Tröst och tröst jag fyndade helt enkelt;) Hamsta loppis har allt minna vänner! Tack för fin dag Ulrika! Puss och kram
Kolla in detta;

Två korgar för 60 kr;),,,,tänk er vad svampar de rymms,,,jag är lyrisk;)


En stor bricka 60-70 tals motiv....20 kr . Jag är lite less på våran stora silver bricka så jag gjorde så här när jag kom hem;)




Gillart!


Paraply 10 kr...

Från Italien i bästa skick;)


Pennvässaren fick jag gratis av Mats, Tack Mats;)


Kruka och tallrik(Rörstrand) 10 kr. Röd hjärt burk 20 kr, blå burk med prickar 10 kr,band i ask 10 kr,Reda kanna 10 kr, Kodak gul burk 5 kr. Små saker mus,häst och fågel 10kr. jord stickor att skriva vad jag odlar på...såndana som Ernst K brukar göra;) Alltså jag fick allt detta + korgarna + brickan och paraplyet för 180 rikstaler,,,då lämnar jag dem inte;)


Det ska ju dock vara ett plåtlock till denna kannan,,,,och de finns i olika storlekar.


Banden ska jag ha när jag syr en Ernst K. Kudde till balkongen i vår...med ögelhandtag...finns avsnitt på tv4 på nätet att kika på när han gör dessa kuddar som jag tänker på.


Teakmusen ska få bo på en Stringhylla i framtiden;)...Nyckelringen kanske jag ger bort;)
Fågeln är välgjord och så otroligt söt...Tänk om det fanns en stor Kodak burk i gult som jag kunde ha som soptunna...jag menar då STOR;)

Kommentarer
Postat av: Elba

HERREGUD, jag försöker att inte bli så avundsjuk, men nu är det nästan omöjligt. Brickan på bordet - helt fantastisk!!! Blev ju toppen! och burkarna, nyckelringen allt! Vilka fynd.

2011-09-16 @ 18:21:17
URL: http://elbaochtallinn.blogspot.com/
Postat av: Petra

SV Elba; Åååå ja vad kul att du gillade brickan;) GLAD;)..Önskar dig en toppen helg sötnos,,,LOVE.

2011-09-16 @ 18:30:17
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/
Postat av: Ulrika Limmerdal

Super fint med brickan tack själv för en trevlig dag. Kärlek

2011-09-16 @ 19:00:05
Postat av: Petra

SV Ulrika; Ja tack det blev fint;) Kärlek till dig min vän.

2011-09-16 @ 19:39:56
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/
Postat av: engelsson

Vilka fina fynd..kul o se en Kylex kanna..har ett helt gäng undanpackade i källaren.. Jag vet inte riktigt hur jag ska använda dem rent praktiskt..

2011-09-18 @ 00:31:00
URL: http://engelsson blogg.se
Postat av: Petra

SV Engelsson; så den heter Kylex? mhm;) Jag tycker att de är snygga i sin gröna färg och effektiv att odla blomskott i;)

2011-09-18 @ 08:44:03
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0