Sytt Kanin och bakat banankaka;)

Jag har tårkigt så jag sydde en kanin av vantar till Anna och bakade en banankaka under tiden;)
Men min symaskin vill inte fungera på backen,,,det blir långa stygn,,,så det är nog dax att lämna in den på omvårdnad för en sådär 1500kr;(

Men här kommer Rosa kanin,,,väldigt lik den jag fick av Bästa Adele...men jag vände på rosetten och hjärtat och det är en annan rosa färg...men eftersom Anna blev så förtjust i den kaninen och tänkte sno min som jag fått av Adele så hade jag ju inget val här,,,,;) Det kommer fler kaniner så småning om;)


Annas kanin;)



Mitt recept:
2 ägg
1,5 dl socker
50 gr smör (smält)
nästan 3 dl vetemjöl
2 tsk vanilinsocker
1,5 tsk bakpulver
1 dl mjölk
3 msk cacao
1 mogen banan (mosas)

Glöm inte att smöra och ströa formen;)

Ugnen; 200 gr
i 40 min  Lycka till...god blev den ialla fall.

'
Om man vill så kan man vipsa grädde till och göra en tårta med bananskivor;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0