Underbar dag även idag;)


Idag har min son och jag varit hemma hos min mor och far på mys med god mat och ett stort loppis besök;) Jag trotsade förkylningen och med tom plånbok begav vi oss till ett jätte loppis i Svartvik....massa stånd med fina saker och till vettiga priser;) Men jag hade tur som vanligt min fina mamma betalade minst 200 kr för massa saker åt mig;) Tack mor! Min son lånade mig 70 kr som jag snabbt handlade julklappar för,,,,tyvärr så kan jag ju inte visa mina bedårande loppis julklappar här...men det jag ska ha själv ska jag fota nu ikväll och lägga ut senare...;)



Den bästa killen i världen min son Ricky och min härliga mor Maritha!


Tyvärr så var inte vädret det bästa idag men vi hade upphåll på loppiset i all fall;)




Svartvik har ju ett loppis/anik och kuriosa som har öppet väldigt ofta.
Min son sa: "kunde hon mormor så skulle hon köpa lukten" Ha haa om mig alltså...nästan sant;)


Denna lampan hade jag velat haft..men 235 kr va för mycket!



Skinnfåtölj 200kr men den fick jag också lämna , suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0