Ett badställe!

Ett badställe i sin glans,,,,vackert;) Det har blivit många turer runt Kovland den senaste tiden med kameran, öppna fält, kvälls ljuset och nya miljöer,,,det är väl lite så en fotograf fungerar....åker runt och söker....söker motiv och inspiration. För mig är vatten tilldragande att fota....speciellt när det är spegelblankt.


väldigt härligt badställe...


Där ligger en bro,,,kastad åt sidorna...som om den inte vore värt någonting, kommunen har gjort en ny väg ner till stranden, sist jag var här för ca 1 år sen så var det en väldigt dålig väg ner till stranden.


Bryggan som skulle tas bort för att den var i så dåligt skick har istället fått en ny anordning och en varnings skylt!
En ny räddningsboj finns. En räddningsbåt finns....och betongblock så att inte förstora fordon kan åka ner förlångt på stranden. Kommunen har sattsat hårt!


Jag hittade denna lilla söta svampen i skogen .....vi kunde dock inte vandra fritt och leta svamp för jägarna var i farten. Det är en väldigt fin fotomiljö runt hela Kovland och du kommer väldigt nära naturen när du åker in på små vägar som du inte vet vart de leder....men det är väldigt spännade;)

Trodde att jag skulle få se något djur,,,,men det ända som dök upp var en räv  i all hast framför bilen. Som tur var så hann jag bromsa:=)

Kommentarer
Postat av: Bella

Tack så mycket :) man får väl ta vara på chansen man får :) hihi kram

2011-09-19 @ 09:42:16
URL: http://belladavis.blogg.se/
Postat av: Petra

SV Bella; Ja så klart;) Du gör det kalas bra;) Kram

2011-09-19 @ 09:48:33
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0