Winnerbäck

Lasse på kanal 1 20.45 ikväll! Själv så ska jag kika på Morden i midsommer,,,,det är min favorit serie.
En anna favorit är ju Rickard Wolf han var med på Go kväll nyss...;) Härliga underbara Rickard!

EXTRA inlagt; Midsommer va en repris som jag hade sett,,,,så det fick bli Winnerbäck på ettan.
Jag blir förvånad att han ställer upp i tven Lasseman, men det finns säkert en liten koppling till att Nicklas Strömstedt själv är så pass återhållsam själv i media. Men det är bara vad jag tror. Ett bra program var det i alla fall tycker jag. Gillade frågorna och just att Stefan Sundström dök upp mitt i allt är ju inte fel. Det var inte så länge sen som jag plockade fram "Alan Edvalls visor inspelad och sjungen av Stefan  Sundström på hög volym liggandes på soffan och njöt. Musik är stort för oss människor vi kan inte leva utan den;)

Tror att programet  går i repris den 27 och den 28/9 om jag minns rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0