Dagens plagg

Det är grått och trist, min astma rosslar i rören och jag valde en mix av natur och färg idag.
Ser jag konstig ut eller?
En brud stirrade ut ögonen på sig själv när jag var på City Gross idag.
Hon stirrade bakom hyllor och runt hörn, hon stirrade vid kassan och stannade till för att sen stirra på mig när jag gick ur butiken.
Varför? Är jag så jävla snygg eller mindre fin?
Hahaha jag tänkte fråga henne om hon ville att jag skulle klä av mig då vi kom fram till kassan samtidigt;)
Ibland förstår man inte alltid signaler från människor.

Hm jag knäppte upp koftan...det såg bättre ut;) Å så glömde jag ju en halsduk, jag har alltid en halsduk.

Blå skor & Blå ränder


Efter matbutiken så blev det en tur till Birsta med exet, han köpte sig en snygg röd jacka och bjöd på fika igen;)

Klantig som även han kan vara ibland så tappade han sitt pålägg på golvet så han fick nöja sig med bara brödet.

Så kan det gå...hihihi precis vad jag brukar göra på morgonen hemma när jag är trött.

Även på Birsta stirrade en brud på mig...galet. Jag frågade mitt ex, vad glor de på?

Han synade mig från topp till tå och svarade: DIG!

Suck...

Så jag frågar ser jag konstig ut eller vad??

 


Kommentarer
Postat av: Mylla

eller så kan det helt enkelt vara så att de känner igen dig, men inte kan placera dig? både från tidningen men kanske också härifrån bloggen? Jag blev uttittad på restaurangen på IKEA, när jag kom hem så loggade jag in på Facebook och sen in på favvogruppen (nopoo), och där fick jag en kommentar från en tjej.. som hade känt igen mig därifrån men inte kunnat placera mig när hon var på IKEA, utan först när hon kom hem och så min profibild i den gruppen =)

2012-04-26 @ 18:47:08
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Ulrika Limmerda

Du är super snygg som alltid :) Hon var nog bara avundsjuk..

2012-04-26 @ 19:33:41
Postat av: Petra

SV Mylla: Ja så klart den tanken slog mig men jag tror att vi möjligen kan ha setts som hastigast på krogen för länge sen men jag är inte säker....som sagt på krogen är jag busig;)



SV Ulrika: Tack snälla du, det var snällt sagt från finaste du;) Jag tror att det var min mössa som drog kanske för na...eller att jag tittade tillbaka...ha ha ha du vet ju hur jag är,) fniss men jag kände mig lite "ut tittad".//Kanske hon läser detta;)

2012-04-26 @ 20:43:29
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/
Postat av: LindaÖ

Helt klart måste hon ha kollat lite extra för att du var så fin :-)!

2012-04-26 @ 21:25:50
Postat av: Petra

SV LindaÖ: Hihihi gulliga du...jag är nog mest omöjlig och lite tokig, det är nog det som drar.

2012-04-27 @ 07:21:11
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0