Hamsta Loppis!

Jag fick följa med min vän Ulrika på Hamsta loppiset idag;)
Tyvärr så spenderade jag pengar;( Ni förstår väl att jag inte kan åka på loppis utan att synda i börsen.
Alla mina saker visas senare...men en titt hos Mats och hans loppis kommer här:
Mängder med böcker finns att botanisera runt i.....
Mängder med skivor....
Gångar med prylar från golv till tak! Ulrika i bild;)
Det finns gott om marmorlampor just nu på HamstaL.
Olika storlekar och priser...
Tjusiga 280 kr styck inkl. skärm kan jag tro.
Möbler och speglar...
Fina halsdukar som ex. denna....
Ett vackert plåt ägg "äldre" a 110kr. Vackert!
Blev sugen...ska ni veta.
Mats går och plockar prylar och Ulrika beundrar spetsen på sitt lakans fynd som hon ska sy snygga gardiner av.
Är den inte söt? Jag kollade inte ens priset. Ångrar mig nästan...den är ju prickig och allt;)
Ulrika kollar kakformarna som de finns mängder av vill jag lova.....
De blir ju små stilleben här och var hos Mats...fast väldigt röriga sådana som det ska vara på ett loppis.
Det får inte vara för ordnat då tappar i alla fall jag loppis känslan.
Mängder med lampor hänger i taken....
Ulrika hittade denna filten på våning tre dit inte alla får gå in bakom Mats förråds dörr;)
Givetvis så låg filten lite tokigt till men för Mats finns inga hinder, han plockar bort och tar fram det man önskar sig köpa om det finns hemma;) Toppen killen hela dagen.
Ulrika och jag tackar för en fin affär idag och vi ses snart igen! Puss & Kram
Sveriges flagga GUL & BLÅ!"!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mylla

jo, den med den veckade skärmen (och den höga med annan fot än marmor som stod brevid) var jag väldigt sugen på, men jag behövde en hög och smal lampa =)

2012-04-13 @ 16:45:44
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0