Kärlek

Det där med att kärleken växer sig stark av motgångar stämmer rätt så bra. Även när vi är som mest less på varandra älskar vi varandra ännu mer...

Att dela intressen och underbar mat & dryck är ett stärkande tema i en relation tror jag.

Att kunna flippa ur och sen reda ut....under sunda förhållanden.
Att kunna tänka högt...även om det inte alltid är fina tankar...
Att kunna vara sig själv och slappna av och kunna gå naken och fri i hemmet är underbart.
Att tjata på varandra är som att hitta rätt linjer...
Att finnas där för varandra är a och o....

(destruktiva relationer och dåliga osunda relationer hatar jag.)


Puss & Kram

 


Kommentarer
Postat av: Tobias

Du och jag älskling, jag älskar dig. Puss.

2012-04-24 @ 21:28:15
URL: http://haifischmann.blogspot.com
Postat av: Petra

SV Tobias; mmm puss minis...

2012-04-24 @ 23:00:54
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0